КУРС Facebook & Instagram PRO у Скопљу

У последње две године пропутовао сам цео регион и едуковао више стотина људи о томе како да што ефикасније представе своје производе и услуге на Facebooku и Instagramu. Ове две друштвене мреже постале су толико доминантне да једноставно не смете да их заобиђете уколико желите да се промовишете.

Моји кусеви су све траженији и са задовољством људима из најразличитијих фирми, али и занатлијама и онима који сами воде свој бизнис преносим своје знање које сам стекао у претходних осам година бавећи се маркетингом. Тренутно водим странице и профиле за најразличитије клијенте који броје скоро 2 милиона фанова и тиме сам један од најуспешнијих фриленсера у овој области у нашем региону.

06. маја ћу свој курс Facebook & Instagram PRO први пут одржати у Скопљу. Биће ми велико задовољство да први пут поделим своје знање са свим људима из Македоније који буду заинтересовани за ову тему. На мојим курсевима у Београду, Загребу, Сарајеву, Подгорици, Бањалуци, Новом Саду… сусрео сам се са најразличитијим људима који су дали сјајне коментаре на мој курс.

Очекујем да ће тако бити и у Скопљу, 06. маја.

Често када разговарам са људима који живе на овом поднебљу схватам да многи од њих не разумеју баш који су потенцијали друштвених мрежа и шта уопште овај курс представља.

Замислите да лепо правите наруквице, али немате коме да их продате. Замислите да вас ја научим како да те наруквице презентујете и да крене продаја и можда покрене цео бизнис. Верујте, ово ми се десило више пута, почевши од мојих пријатеља којима сам помогао да свој хоби претворе у бизнис, до малих фирми које су процветале због правих промотивних активности.

Оно што је сјајно код Facebooka и Instagrama је да чак и без буџета за рекламирање можете да имате резултате. Нећу вас лагати, са мало буџета резултати ће бити већи, а са мало више буџета (што је опет много мање од улагања у било који други медиј), резултати ће бити ФЕНОМЕНАЛНИ.

Ако се и даље питате зашто треба да научите више о промоцији на Facebooku и Instagramu, ево само неколико одговора:
• Зато што ћете добити могућност да се представите великом броју људи
• Зато што људи у Македонији у рекордном броју користе друштвене мреже
• Зато што је рекламирање на овим друштвеним мрежама најјефтиније од свих осталих медија
• Зато што можете да таргетирате тачно људе који су ваша циљна група
• Зато што су друштвене мреже најједноставнији начин да направите продају или да мотивишете људе да дођу до вас

Место за пријаву на курс пронаћи ћете ОВДЕ.
Такође, можете се пријавити на e-mail: milan@maglov.com
Цена курса: 80 eur
Трајање курса: Један дан – од 10h до 19h (након тога на е-mail добијате додатне видео материјале и стојим вам на располагању наредне две недеље за онлине консултације)

Ту сам за сва ваша питања путем моје Facebook странице Maglov или мог личног Facebook profila профила Milan Maglov. Сигуран сам да језичке баријере неће бити и да ћемо се савршено разумети.

maglov-kurs

За све вас који желите да сазнате више о томе шта мој курс пружа, прочитајте текст испод:

Када сам у новембру 2014. године одржао свој први курс о промоцији на Facebooku, нисам ни слутио да ћу дочекати да сада курсеве држим у градовима широм региона и да ћу своје знање пренети стотинама људи у последњих годину и по дана.

Ипак и даље ми се дешава да људи нису баш сигурни шта ја то тачно учим људе. Недавно ми се јавио један дечко и рекао: “Па ти учиш људе да користе свој Facebook профил. То је практично као да их учиш да дишу”. Искрено, нисам чак ни своју мајку морао да учим како да користи Facebook профил. Такође, често се деси да људи то тумаче као “продају магле”. Рекло би се да баш иде лепо уз моје презиме 🙂

С једне стране ми све то буде смешно, с друге стране запитам се колико људи уопште познаје потенцијале оглашавања на друштвеним мрежама и колико њих уопште могу да процене шта заправо ја предајем на свом курсу. Покушаћу у овом тексту да се обратим онима који не познају довољно ову тематику и да им појасним на шта се овај курс односи.

Наиме, Facebook и Instagram нам пружају могућност да се представимо јавности на различите начине. То већина нас чини на својим приватним профилима, међутим ове друштвене мреже су сјајна платформа за бизнис и промовисање различитих производа и услуга. Било да правите накит који желите да продате, имате свој салон у ком пружате услуге или имате већ познат бренд циљ је да дођете до нових клијената, продате своје производе или услуге и учврстите снагу бренда.

Ипак, често се дешава да људи знају да би требало да иду у корак с временом и да се представе ширим масама на друштвеним мрежама, али то чине невешто и нису сигурни шта све могу да учине да то буде ефикасније и да заиста од тога имају неку корист. Уколико имају и буџет за оглашавање тек онда се поставља и питање како га искористити на најпаметнији начин.

Управо ту ступам ја. Након што сам током последњих пет година “подигао” десетине страница, покренуо бизнисе за многобројне клијенте, водио странице из најразличитијих бранши и постао број један фрееланцер у целом региону (http://rs.socialnumbers.com/) у овој области, са скоро 2 милиона фанова на страницама које водим ту сам да са вама поделим све оно што сам ја научио током свог рада.

На курсу крећемо од тога како поставити основне елементе на страници да они изгледају професионално. Не говорим вам како технички то да урадите већ какав визуал да направите, које елементе да поставите на цовер, како он треба, а како не треба да изгледа (коментаришемо различите примере из праксе). Потом вам говорим како функционише Facebook алгоритам и шта утиче на то да се ваша објава нађе у нечијем news feed-у. Настављамо са одговорима на питања као што су: колико објава је оптимално да поставите током дана/недеље на вашу страницу и када у току дана је најбоље да поставите своју објаву.

Када говорим о томе како једна објава треба да изгледа да би скренула пажњу људи и била довољно пријемчива и информативна посебну пажњу дајем на примере из праксе. Ту пролазимо кроз најразличитије примере, говоримо о важности пропратног текста, како да га учините читљивијим, какву фотографију да поставите, шта на њој од текста да пласирате, када да искористите линк ка wеb сајту, које димензије фотографија да искористите и дајем вам примере који могу да буду одлични за повећање интеракције са људима (у виду коментара, лајкова…).

У другом делу курса приказујем како ја постављам Facebook и Instagram рекламу и како спонзоришем објаве са посебним акцентом на таргетирање које може да буде одлучујући фактор успешности. Уколико улажете свој новац битно је да га паметно искористите и не “просипате” на људе који вам нису циљна група. С једне стране џаба је уколико имате лошу објаву, а добро је таргетирате, с друге стране уколико имате добру објаву, а лоше је таргетирате поново неће бити резултата који сте очекивали. Баш зато на мом курсу покривамо обе стране – да направите сјајну објаву, коју ћете добро таргетирати и тако постићи максималан резултат.

Када је у питању рекламирање странице да бисте добили што већи број фанова, поред таргетирања битно је какав визуал ћете поставити. На курсу вам приказујем најразличитије примере из праксе које сам сакупљао током протеклих година из којих извлачимо битне поуке.

На крају, пролазимо кроз све најважније ставке везане за вођење Instagram профила, препоручујем вам различите апликације које користим за Instagram, откривам како да добијете што већи број пратилаца и приводимо дружење крају.

Курс се не завршава тог дана. Након самог курса на е-mail добијате видео материјале који се тичу оглашавања на Facebooku и Instagramu како бисте могли да их пратите и на свом рачунару ако нешто заборавите. Такође, током две недеље након курса можете online да ме питате шта год пожелите везано за тематику курса и ја ћу вам одговорити.

Надам се да сам успео да вам мало приближим како све то изгледа и радујем се дружењу у Скопљу.