Šta reći o sebi?
Više od 150 hiljada ljudi svakako zna dosta toga o meni jer prate moj privatni profil na Facebooku i Instagramu (@milanmaglov). Na mojim profilima se često mogu videti privatne stvari koje otkrivaju jednu stranu mog života, ipak mnogi ljudi ne znaju šta sam to do sada radio profesionalno.
Čini mi se čak da bi i moji roditelji ili babe i dede radije voleli da mogu da kažu da sam doktor, mehaničar, frizer ili čistač ulica. Ovako im uvek nekako lebdi u vazduhu to čime se bavim pa ukratko kažu: Marketingom. I zaista to jeste tačno.
Marketing je oblast za koju sam se i obrazovao, a potom vrlo brzo uplovio u rad u marketinškim agencijama. Tokom fakulteta sam imao priliku da pohađam praksu u tadašnjoj agenciji LOWE Idols & Friends, a potom sam takođe tokom studija radio u agenciji Pristop. Ozbiljnije iskustvo sam stekao nakon diplomiranja radom u agencijama Smart media, Trumpet i DNA Communications. Tokom sedam godina rada u agencijama prošao sam kroz sve faze vođenja najrazličitijih projekata.
Sarađivao sam sa najvećim kompanijama u Srbiji radeći na velikim i značajnim kampanjama. Klijenti sa kojima sam imao priliku da sarađujem su Japan Tobaco International, Telenor, Maxi, Tempo, Adidas, Samsung, GSK, Vojvođanska banka, Aleva i mnogi drugi.
2011. godine više pažnje sam počeo da poklanjam digitalu, tačnije community managementu, kada sam pokrenuo Facebook stranicu Dnevna doza kreativnosti.
To je bio moj poligon za eksperimentisanje i platforma za učenje koja se pokazala kao odlična odskočna daska za rad sa mnogobrojnim klijentima u tom polju. Zapravo znanje koje sam stekao u full service agencijama, novinarski posao kojim sam se takođe bavio i znanje koje sam stekao vodeći DDK pokazalo se kao odličan spoj za osmišljavanje strategija najrazličitijih manjih ili većih kompanija i brendova na društvenim mrežama.
Ipak, ja i danas ne bežim od svakodnevnog vođenja profila, komunikacije sa fanovima i predstavljanja novosti na moj način.
Trenutno sam jedan od vodećih freelancer-a u ovoj oblasti u regionu, sa preko milion i trista hiljada fanova na stranicama koje vodim. I danas mi je izazov da sarađujem sa velikim i manjim klijentima, da unapredim nečiji biznis i da pronalazim nove načine kako da za moje klijente privučem pažnju ljudi i ostvarimo zajedničke ciljeve.
Sa svojim timom trenutno vodim Facebook stranice i Instagram profile za više od 20 klijenata.
Društvene mreže i uopšte marketing na internetu se konstantno menja i kako bih ostao „u igri“ neophodno je konstantno biti posvećen i svakog dana raditi kako bi stigli i rezultati. Sem vođenja stranica na Facebooku i Instagramu, više od sedam godina se bavim edukacijom ljudi koji žele da nauče o tome kako svoj proizvod, uslugu ili sebe lično da predstave na društvenim mrežama. Mislim da me u edukaciji izdvaja u odnosu na ostale činjenica da sam svakodnevno „u materiji„, da mogu svakodnevno da isprobam nove stvari, nove tehnike i to prenesem na ljude koji dolaze na moje kurseve.