Osvestite se i pustite priče da je najbolje da sve ide „organski“, da možete da postignete sve zanimljivim sadržajem i da nije bitno koliko ljudi vas vidi već da vas vide oni pravi. To odlično zvuči u teoriji, a najčešće se završi tako da tapkate u mestu godinu dana i onda odustanete.
Ja ne kažem da nije moguće da briljirate i da vaš profil raste bez ikakvih finansijskih ulaganja, ali to je možda u 2% slučajeva. Zašto je uopšte problem pričati o tome da je sjajno da imate budžet koji ćete uložiti u oglašavanje? Želite da promovišete svoj biznis, nemate desetine hiljada evra da se oglašavate na televiziji, bilbordima, radiju… ali imate 200 evra mesečno da uložite u sponzorisanje vaših objava na Instagramu ili Facebooku.
Meni je suludo da počinjete ozbiljno biznis, a da niste odvojili neki budžet za oglašavanje. Ako nemate tih 200-300 evra, nabavite ih. A onda kreirajte sjajan sadržaj koji će uz taj budžet moći da vidi veći broj ljudi. Tada mnogo brže slede rezultati. Ja sam svedok (ne)napretka stotina biznisa. Jedno je teoretisati i čitati privlačne tekstove koji služe 2% biznisa, a drugo raditi na tome da što pre dobijete rezultate. I kada sami vodite svoje društvene mreže odredite koliko ćete tog meseca potrošiti na oglašavanje i zaista potrošite.
Na mom kursu pričamo o tome kako rasporediti 100, 200, 1000 evra pametno. To nije bacanje novca. Odnosno jeste kada ne znate šta radite, kada ne znate da kreirate efikasan oglas ili da targetirate pravilno. Ali to je zaista moguće naučiti. Ja samo ne mogu da slušam više propovedanje o tome kako je najbolje da sve raste organski. Pa naravno da je najbolje. Evo i ja bih da uštedim novac i sebi i svojim klijentima, ali društvene mreže nisu više ono što su bile pre deset godina. S druge strane su i dalje najjeftiniji način da dođete do svoje ciljne grupe. Pamet u glavu!