Razmislite, zbog čega vi pratite određene profile? A potom razmislite šta vi to nudite na svom profilu kako bi on bio privlačan za praćenje.
- Da li ste informativni?
- Da li imate lepe fotografije?
- Edukativni ste?
- Humoristični?
Koju vrednost vi nudite da bi vas neko pratio?
Ako je vaš profil samo neka „kupusijada“ bez ikakvog koncepta i cilja teško ćete osvojiti publiku i predstaviti se na pravi način. Upravo zato treba da osmislite neki concept, osnovne teme kojima ćete se baviti na svom profilu i sem proizvoda ili usluga na koji način ćete privući pažnju ljudi. Razmislite koji to savet možete da im date, a da je kompatibilan sa vašim biznisom. Kada se sve to spoji kristalizovaće se i razlog zašto vas neko prati. Takođe, biće sve više onih koji kada dođu na vaš pofil prvi put, odlučuju da vas zaprate, a kasnije nadamo se postaju i vaši klijenti.
Amazonka
Najveći problem je što ljudi jure da se svide svima, i u tom jurenju lutaju i na kraju ne dobiju nikakvu publiku. Najbolje je naći svoju nišu, ciljnu grupu, publiku ili Pleme što ni rekao Set Godin i na to se nju se fokusirati. Samo tako će doći do rasta…